Bella två år

idag är det gummans två års dag! jisses för två år sedan var jag på gång in i duschen efter Förlossningen<3 jag minst det som igår! tiden går galet fort

vi började morgonen innan sju b vaknade då jag klev upp då var det Madicken i sovrummet lite surf och mys sen frukost fix inför jobb och dagis och sen blev det dagis för henne jag har fått massiv med bilder från dagis <3<3<3 och hon har lekt ätit lunch och glass med barnen sen hämtade Emmelie henne och lade henne hemma hos oss och efter det kom Jenny och dom har busat Jenny har fått byta bajs haha och ja sånt jag slutade fyra idag så jag kommer hem med en familje pizza mums! :-) Bella var nöjd och åt hur mycket som helst <3 Sen lite paket från mig och Micke och sen från moster meya. Björn och Jenny kom på kaffe och kalas :-) trevligt trevligt nattning vid åtta b somnade på mig i sängen mys <3<3 sen har telefoner har gått i ett så jag hann landa i soffan i trettio inan en dusch och nu sängen :)





bra dag nu laddar vi upp för stor kalas hela helgen <3











jag har fler bilder på kameran godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0