Fredag och lördag

i fredags vaknade Bella upp förkyld så vi blev hemma från jobb och dagis! Jenny var förbi på en snabb kaffe sen vila och innan micke slutade bakade jag och Bella lite mumsmums och sen åt vi grillat busade och myste på kvälls träning för mig och sen lite film :)

igår blev det morgon gym och sen lunch Bella hade bestämt sig för att se när moster meya körde skoter så vi åkte ut till Nyborg och såg när hon körde skoter samt jag och Micke tog oss en sväng Bella tjöt av lycka när jag gasade hehe kul med skoter! :) efter det blev det middag och surr lek för barnen och hem från pappa vid sju snåret då vi kastade b i sängen och sen såg lite tv :)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0