Helgen och sånt

Jaha jobb på fredag till klockan fem sen gasade jag hem och hade grillat till middagen färdig serverat <3 som hela förra veckan då middag på bordet varje dag ;) sen blev det bus och mys med stor damen :)

på lördag vankades det två års kalas på kärleksstigen vi hade alla på besök samtidigt haha klockan tio och jag sprang runt ny duschad och i morgonrock :) tidsoptimist? och ja tre stycken runt tolv en massa bus för alla barnen en himla massa fina presenter <3<3<3 tack alla en helt ny garderob har Bella fått sig 15-20tal plagg och alla super fina! tur alla förstår att jag och Bella älskar kläder ;)
sen blev det middag och lek Bella somnade inte alls så tidigt fast hon borde ha varit slutkörd :)

igår blev det mera kalas mormor har kommit hem igen så Bella var överlycklig nu väntar hon bara på två till så är hon nöjd :) alla från min släkt kom igår på kalas och även då blev det bus surr och en massa fika även tant Elin som ligger på andra plats efter Monica var förbi! mitt i fikat så promenerar det renar på grannens gård så b inväntad tomten hihi sötis <3 Sen på kvällen kom min moster och eloise ( is enligt Bella) och hur dom lekte trots 8årig skillnad så har dom så roligt ihop jag och moster planerade in elois som Bellas framtida barnvakt :) hihi

idag var det jobb och dagis i vanlig ordning när jag slutade fem åkte jag med Maria till Nyborg för go middag och kaffe och mera fika mums! vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? haha
Bella och Micke hade varit och lekt med Johan och Emma några timmar innan vi mammor slutade jobbet :)

nå nu ska jag sova upp kl kvart i sju i morgon :) puss!





mot dagis <3



bästa pappa och morfar fyllde år i fredags :) vi firade hem ifrån med semla ;)




första tårtan är min och den andra Mickes;-)



























Bella - mamma stoooor aktor, fin aktor! - Bella

sliten efter kalasandet <3


mamman i familje roar sig med att fota roliga gåtillgymmetbilderförjagharsåbrahumor!

godmorgon måndag gäsp !

dagens lunch mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0