Söndags träning med Bella

-
 
Igår när jag och Elin åkte till gymmet så lovade jag Bella att hon ska få följa med i morgon och prinsessan kom ihåg det i morse så klockan nio klädde vi på oss och åkte till nova och körde bröst och rygg det blev lätta övningar fast normalå vikter så jag samtidigt kunde hålla koll på damen i början var hon helt lugn sen fick hon mod att spring runt fram och tillbaka hon var aldrig nära någon annan då dom träna fast jag själv har barn hatar jag när man har en unge som springer runt ens ben när man kör en övning! så hon skötte sig bra :) men nästa gång lär hon våga springa mera så hon får nog inte komma på ett tag hehe men jag hade ju lovat hon idag hehe hon var mäktigt stolt när hon kom hem och berättade åt Micke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0