Working 9-5

 
Det blir himla dåligt bloggande från datorn alltså.. Jag har ju så klart femhundra bilder per dag från telefonen men dom från kameran är oftast snäppet roligare, vilke tur att jag då investerade i en surfplatta till mig och Micke igår så nu kanske jag bloggar från den med bilderna från kameran ;)
 
Men som sagt det blir ju lite sämre av den varan nu när jag jobbar / utbildar mig nio till fem måndagar till fredagar då ska jag hinna trycka in så mycket tid med gumman som det går, tre dagars träning och en massa tvättning och fixning av hemmet men det ordnar sig väldigt bra hittills faktiskt :) ihh idag har jag fixat hemmet lite och nu har jag kvar att fixa till alla saker på datorn som jag känner att jag behöver och ja bädda rent i sovrummet, i fredags när jag slutade jobbet blev det städning av hela huset dammsög skura och dammtorkade vilket var välbehövligt : ) älskar nystädat :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0