Ärligt

Fan vad det är synd om en när man är sjuk! feberfrossa sen fredags natt kl tre jag mådde inte bra och sov till klockan fem igår tog en snabb dusch kl tre och somnade om på soffan sen kom vi på att vi skulle sova inne i vrummet medans vi bar in alla saker plus en sovande Bella fick jag en hostattack så jag kräktes upp det enda jag hade ätit tid sju tiden två smörgåsar och en bulla! mysigt!! sen efter en timmes bök bar vi in allt i sovrummet och somnade halv elva Bella har sovit hyffsat bra i natt och kanske bara har vaknat fem gånger så klockan nio när hon vaknade i morse steg även jag upp :) jag har precis vaknat efter en timmes pn med Bella, hon somnade visst om efter de hostattack och jag ligger i sängen och svettas ihjäl och är hungrig som bara den!















- förresten är det jäkligt jobbig att ha hosta när man har sjuk träningsvärk i magen så varje gång jag släppte efter och hostade ville jag bara då så det var lika bra att hålla sig ja förutom när jag hostade tills jag fick spy därför ska man aldrig släppa efter och hosta hehe!!

Gud så positiv jag är då jag är sjuk inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0