Fredag och lördag

igår var var jag och gumman hemma fram till efter lunch då Micke slutade då bytte vi hemma roll och jag och Elin åkte iväg till furuhedsskolan för att lyssna på Laila bagges föreläsning :) den var intressant och några konkreta tips fick man :)
sen hittade vi vår gammal handels lärare och surra på i 1.30min med honom och en till läraren super skoj :)

sen hem och trycka semla med pappa och fia och dricka lite kaffe efter det blev det en sen middag och en tidigt kväll för gumman :)

idag har vi bakat lite från morgonen jag har varit och tränat sen har vi fixat i ordning för middagen med Maria Johan och Emma oxfilé och potatis sallad lite cider och butterkaka till efterrätt tipp topp jag är så mätt så jag vill spy! :) dom åkte precis hem så vi har lagt Bella just inte ville hon somnade när hon och kusin Emma busade och bråkade hehe! trevligt kväll har vi haft <3












bebis nummer två! hehe nä matkoma och lite uttryckning av magen ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0