Söndag - Onsdag

i söndags var vi och rantade hela dagen först hos Mickes Farmor och farfar och sen hos Hans mamma :) skoj!

i måndags var min Mormor barnvakt åt Bella medans jag gjorde några ärenden på stan sen hem och Powernapa i två timmar skönt! sen har jag glömt vad vi gjorde hahahaha

igår var b på dagis och jag var på några arbetsintervjuer och har fått jobb / praktik / utbildning super skoj! det känns helt rätt jag börjar redan på måndag :) yii

sen hämtning av Bella klockan tre lite ute bus med Micke som skotta snö och åkte pulka med gumman jag älska att bara sitta och titta på när dom gör saker ihop det är en sån underbar känsla i mamma kroppen <3 det finns ingen bättre pappa förutom så klart min egen dom ligger på delad plats <3 tur jag fann min Micke! oj blev lite kärleksfull där mitt i allt hihi

idag har Bella varit hemma från dagis jag trodde hon hade möjligtvis magsjuka men det var någon reaktion av gårdagens starka middag så vi fick husarrest från dagis i 48h just in Case vilket är toppen att dom har hårda regler :)

annars så har vi myst på kollat film haft mormor på besök <3 och vilat Bella sov och jag läste mys :) sen kvälls träning för mig medans Micke och Bella var till farmor Helena på besök :)

gumman somnade vid åtta så jag och Micke har just sett klart en film och nu ska jag läsa några sidor i breaking dawn
puss och godnatt!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0