Fredag halv dag

jobb nio till ett härligt med en kort dag:) mamma kom på morgonen och hon och bella har varit och cyklat och hälsat på folk:) efter jag slutade så plockade jag upp dom och körde mamma till risön :) på e4an ropade bella titta där är pappas bil och jag sa nja det är det inte men självklart hade hon rätt när vi körde utanför lågpris så stod ju Mickes bil parkerad där :) hon har inte dålig syn som mig i alla fall <3

sen hem och städa och diska , också plockade jag in 5l jordgubbar mums vid fem blev det grillat med potatis och morötter i ugn sallad och till efterrätt jordgubbar med grädde danne och linda var här på middag :)

sen blev det en cider för mig och ett glas rött mums!
vid tolv blev det sängen för oss :) en super dag<3


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0