Onsdag

Well hello!! just nu ligger jag under täcket och väntar på att bella ska sova hon ville att jag också skulle sova , Micke är i stugan och målar och kommer nog hem strax :)

idag jobbade jag elva till fem Helena kom och var med bella under tiden och imorgon ska hon också vara med henne :) bella ville dock inte sova över där utan hon skulle sova hemma hihi så då får hon hänga med mig till jobbet i morgon bitti också får farmor hämta hon där :)

väl hemma vid fem så åkte farmor hem jag åt middag jag jordgubbar jag plockade in en halv liter i morse mums mums äntligen har dom börjat komma!!:) efter det har jag och bella myst Micke åkte till stugan innan jag slutade. sen har vi dammtorkat jisses hur dammigt det var blä och lekt i bellas rum:)

och nu kunde hon inte vänta längre vi pratade med pappa i telefon och han sa att han är hemma på trettio minuter men nej jag kan inte vänta jag vill ha välling sa bella också blev det ;) hon var inte allsd trött innan vi ringde men sen behövde hon visst sova:)

nu ska jag kila ut då b har precis slagit igen sina gröna också ska jag titta på ett avsnitt av Greys.

imorgon blir det kalas för bästa Elin <
3



nästa vecka ska det köpas lite glasögon:)







hello kitty rumpan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0