Torsdag borta natt

igår morse så vakna vi vid åtta:) jag fixa mig inför jobbet och bella satt och väntade i hallen på morfar och fia:) sen kom pappa Micke hem på rast och i samma veva kom morfar och fia så dom fick stanna på en snabb kaffe innan bella var redo att åka:)

sen vara det Bara att packa in hon i bilen också fick jag en liten vink då dom gasa iväg:) gois<3

sen jobb tio till fem dagen gick fort fast jag halv somnade vid fyra!!
efter jobbet blev det grillat för mig och Micke och sen åkte vi till stugan för att klippa gräset och då upptäcker vi att kyl och frysen är trasig!!! sur mat och lukt himla trevligt!!!!! och all min glass jag fyllde ju frysen med glass från glassbilen innan vi åkte hem sist yey!!!

sen åkte vi till tippen med kylen och efter det blev det film mys och sängen runt tolv:-)
bella somnade vid åtta i seskarö lill gumman<3


när åker vi???







glass någon? 5öppnade paket åt skogen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0