Yey

Okej nu måste jag hänga upp mig i kragen och börja blogga mera! så vad har hänt på den senaste tiden??

Sommaren är igång och dom senaste dagarna har vi haft fint väder här i stan strålande sol och klar blå himmel:) i helgen har vi varit till Haparanda en sväng och köpt en ny grill lite saker till hemmet och sen blev det ett helt gäng med skor åt mig 6par och 2par åt bella :)

grillat på lördagen med brorsan och Jenny surr bus och lite färgning av mitt hår ..jag färgade över håret svart :-)lite film och mys på kvällen:-)

söndagen var vi ute i solen hela dagen Micke fixade till bellas lekstuga och vi solade och planterade blommor med min mamma :) grillat och familje häng hela dagen:)

annars i veckan har det varit jobb det är sista veckan dagiset är öppet så efter det så får vi pussla med barnvakter hela juli månad! det blir tungt med det är så snällt att alla ställer upp så bella slipper sommar dagis <3

tidiga mornar och halv sena kvällar har det varit , på fredag slutar jag tidigt så jag ska hämta bella på dagis yey det händer så sällan så jag är så glad :) jag hade tänkt fara och åka karuseller med henne men det blev visst inställt så vi får göra någonting annat roligt :)<3






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0