Juni

Då var vi inne i juni då i fredags firade jag och Micke 5år ihop jisses alltså <3 jag jobbade till sex på kvällen sen blev det middag och mys med familjen plus Emmelie med familj :) i lördags var det jobb i Luleå jag åkte vid halv nio och kom hem runt fem jag hann även en snabbis in på h&m för att köpa lite armband till bella som jag kanske måste låna av hon lite då och då :) sen blev det god middag mums <3 och ut till nyborg en sväng till kusin Emma för bus och lite kvälls flott ;)

i söndags fixade vi lite ute och sen var vi till risön på middag och bus bella skulle visa alla blommor hon hade planterat med mormor i fredags riktigt nöjd tjej hon har lite grönare fingrar än mig <3

igår var vi lediga bella ville sova i vagnen och fara förbi på mammas jobb så det gjorde vi en liten snabb handling på stan och sen hem och laga lite middag kvälls bus och fix av all tvätt som jag har tvättat under helgen lite tv tittande med gumman framför hennes nya favorit Dora jag vet inte hur mycket Dora vi har sett ;) och sen var det natt och lite tv för oss vuxna:)

idag har det varit jobb och efter det så här vi ätit rabarberpaj som Micke fixade tills jag slutade så det blev paj och kaffe ute på altanen gumman har somnat för en timme sen så nu ska jag glo lite tv och sen serier :)

imorgon har vi utvecklingssamtal med bella på dagis och hon säger att hon ska vara med och prata och inte leka med dom andra jag återkommer om hon kommer sten vägra ;) sen jobb hela dagen:)

Puss!





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0