Kalix kulturnatta

I torsdags hade vi i Kalix ett arrangemang kulturnatta jag började jobba klockan nio och lämnade av bella på dagis innan det:) vi fixade lite i butiken och varva med att stå ute super skoj var det! på lunchen så gick jag och Birgitta ett varv på stan och köpte lite godis och sånt:) hemma vid sex då det stod grillat på menyn för dag nummer två mums! sen busade vi ute och gick över till grannen en snabbis danne fick klippa min lugg så nu har jag lugg igen:)
vid nio kom carro förbi och vi bestämde oss att gå ned till stan så Helena var barnvakt åt bella medans hon sov och sen blev det att promenera till stan och efter det sitta på hotellet och surra i en timme kallt som tusan då vi var nykter hade man druckit så hade man nog varit snäppet varmare;) heha sen hem och sova:)

en super skoj dag! <3
















ganska go kille<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0