färga

 
Nu har färgen börjat mattas ut ordentligt eller egentligen för typ två veckor sedan har det börjat att bli mera koppar fast även har jag lite skadat hår som envisas med att bli blont :/ hihi jag älskar det röda men är så klart less efter 5veckor så månne vad jag ska hitta på nu jag är grymt sugen på att kila in på Coop och köpa lite färg men sanna skulle döda mig ;) haha! och sen är jag sugen på att bli blodin men jag lovade sanna så jag får nog hålla mig till det mörkare hållet. jag är så sugen på en svart ombre med brunt jag fattar inte varför jag har snöa in mig så på ombre nu haha! liknande detta fast lite mer brunt. hm och klippa av håret jag skulle ta köks saxen igår men kom på att jag färgar nog lite först innan jag klipper mig :) ge mig tips på något kul att göra med håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0