Kalas lördag

igår vaknade vi runt åtta frukost och sen åkte Micke och hjälpte kurt att bygga sen vid elva så komma mamma hit och vi packade in oss i bilen och åkte till Luleå för lite shopping och sen vidare till min kusin i boden för kalas för henne och bellas småkusin som fyllde ett år :) det var skoj och riktigt riktigt gott fika mums! vid fyra åkte vi hem och åkte direkt till risön för middag grillat och bastu bad för karlarna och bella skoj! sen fick jag mig massage och vid åtta åkte vi hem och lade bella men hon vaknade direkt danne kom förbi och då skulle hon vara med 'min dannen 'så vid tio somnade hon för natten och vi somna vid elva:)

riktigt kul dag:)







bella gick till Micke innan vi skulle fara , hon sträckte ut handen pappa bella shoppa så det var bara fram med pengarna;) hihi hon valde ett nytt paket med Pippi gubbar det ända hon inte har och sa bella köpa mina pengar <3 gois!



födelsedags tjejen en av dom <3




















vaken med hennes danne :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0