Måndag

Morgon halv stress bella ville inte riktigt säga ja idag ;) så nej mamma nej inte den tröjan nej mamma vill inte klä på mig vill inte borsta tänderna mm det var inte så att hon inte ville på dagis utan bara att hon var på våga vägra vad mamma säger humör, men det gick bra ändå jag klev in på jobbet precis när jag började och slutad klockan fem i vanlig ordning hem och äta middag och sedan åkte jag och Micke och solade och bella var med farmor Helena jag somnade även i solariumet oops så när det slog av skek jag till. haha

sen lite fika hos Helena hem och duscha hela familjen bella somnade vid åtta och jag och M tittade på någon formell ett film den var riktigt bra faktiskt typ race eller något sånt hette den kanske??

nu ska jag tjuva bellas surfplatta och spela lite arga fåglar och kanske beställa några skor från Nelly :) Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0