Veckan

jaha veckan sprang förbi i vanlig ordning jobb :-) jag vet inte riktigt vad vi har pysslat med i tisdags var vi på middag i nyborg hos Maria och Johan och Emma barnen målade med finger färg och badade innan vi åkte hem för att lägga bella :) igår hade vi Helena på kvälls besök och annars har det varit tidiga kvällar hela veckan:)

idag har jag jobbat nio till fem sen middag grillat med Maria och Johan och Emma och efterrätt jordgubbar med vaniljsås mums! barnen har lekt och tjurat och nu sittter bella i badet sen blir det kvälls träning och Greys för mig :)




i tisdag blev det en morgon promenad för mig när jag kom hem hade bella klätt sig för en promenad hon också:)



bella fick shopping pengar av mig ;)

jag bjöd på butterkaka på jobbet mums!


finger färgs målning :)







vi hade samma outfit igår ;)


jag hittade mina nya glasögon<3


fredags frilla haha




fredags mat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0