Ledig fredag

I fredags var vi lediga vi vaknade runt nio jag snabb sprang igenom duschen och sen kom Elin vid tio då hade bella hunnit trycka två glassar hihi :) kvart över tio åkte vi till Haparanda bella somna i bilen vid elva rullade vi in på Ikea och det tog bara tre timmar där! jisses bella var nöjd hela besöket där förutom på tagsjälv lagret då blev hon less efter en propp full vagn - Elins och min halv full packade vi bilen vi har aldrig packat så bra hihi sen mot barnens hus där jag fyndade en jacka åt bella och lite kläder åt Tore :)

sen blev det rajala lite mer kläder åt Tore och sen en klänning åt mig och en väska till bella efter det styrde vi hem bella somnade igen vi kom hem samtidigt som pappa Micke slutade jobbet då packade vi in allt och sen styrde vi till risön för att fira Viktors 19års dag :) middag tårta och surr halv nio åkte vi hem och halv tio fick vi bella i säng hon ville inte alls sova;) sen lite gotta och film:)





Elin köpte vad femton kuddar typ haha!!


ny väskan och jackan skulle med till risön











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0