Lördag

Igår morgon vid åtta sen kom Micke på att vi skulle åka till Luleå och köpa en soffgrupp så vi packade in oss i bilen köpte ute gruppen pillade på alla grillar vi kunde hitta och är nu i valet vit eller röd grill?? sen lite flott mat och två var vi hemma igen då kom Emmelie med familj på en snabb visit och sen blev det middag hemma gjorda köttfärsbiffar och sen myste vi bara på Micke montera möblerna jag köpte på Ikea och dom vi köpte i Luleå :) bella blev trött redan sju så då gick jag och Micke och målade räcket till altanen ikväll tar vi det sista varvet så den är snart färdig :) sen blev det en film och jag kikade på Greys <3



bellas nya Ikea pall till toan men hon använder den till att klättra upp i sängen :)


glad tjej hehe


den nya ute gruppen nu behöver vi ett stort bord och ett kafébord också :)


bellas nya parkbänk jag måste hitta ett begagnat mamut bord men inte grönt dom hade bara det gröna i den runda varianten på Ikea :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0