Personalfest

Igår var det morgon vid halv nio dusch och fix för mig sen med bella till dagis lite extra pussar då jag åkte till jobbet sen jobb till kvart i sex och efter det fixade jag till mig surrade med nettie och väntade på Birgitta för att vid sju gå till lilla för personal fest det blev planka för mig gudomligt <3 sen lite cider en massa surr och en super trevlig kväll vid ett delade vi taxi hem och när jag kom hem så vaknade så klart gumman som ville ha en puss och kram innan hon kunde somna om för natten:) en super kväll nu längtar jag tills nästa fest fast om si så där några månader haha jag klarar verkligen inte av att dricka jag blir så så så trött dagen därpå inte som när man var ung och odödlig haha










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0