Veckan

I måndags var vi lediga vi myste på här hemma tog en två timmars vila tittade på Dora och vid fem åkte jag på jobbet för att inventera vi var klar till elva så hemma halv tolv :)

i tisdags åkte jag till Luleå för att jobba så iväg med bella på dagis jobb från elva till fyra:) det var trafik stock i Luleå så det tog 25minuter innan jag tog mig ut ur stan snark så var var hemma halv sex! :) mys hemma middag och bus.

igår gjorde vi morgon vid åtta sen fix innan dagis och efter det hade jag möte och jobb från halv tolv till sex dagen gick fort som bara den lite middag hemma och sen däckade damen på soffan halv sju så vi hann inte träffas så mycket jag bytte blöja och kläder och hon fortsatte att sova söt! serier med Micke vi har börjat se orange is The New black super bra är den! :) och mys vid ett blev det natt för mig :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0