Veckan

Jaha första veckan att jobba efter våran vecka i Turkiet :) vi kom spontant på att vi skulle utomlands så vi åkte dit :) härligt! jag har lagt in alla bilderna på facebook men jobbar på att lägga ut dom här också.

ja det var jobb i veckan som vanligt och bella har varit på dagis och efter jobbet har vi varit och hälsat på lite och sånt :)

jag har även hunnit hänga med Mia en dag innan jobbet :) och sen var det kalas för Hugo på lördag och sedan middag hos Maria och Johan. och igår städade jag huset och bella och Micke var ute och tvättade den gamla jobb bilen och sedan var vi på kalas hos min morfar och åt middag :)mums!

jag är inte nog pigg för att blogga just nu känner jag;) gäsp jag brukar ännu sova denna tid med bella skulle se frost i vanlig ordning :) <3

Puss!






en handling för 298kr!! billigt!




stor tjejen fredags fin <3


fredags mamma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0