påsk


Micke blev sjuk i onsdags då jag kom hem från sthlm. Så på torsdag var han hemma och bella var på dagis medans jag jobbade sen snabb handlafe vi och åt grillad kyckling med färskt bröd och sallaf till middag :) mums !
Igår var micke sängliggande hela dagen så jag och bella fixa de     på här hemma tittade tv och slog till med sibylla mat till middag :) 
Lite städ och tvätt stod på gårdagens schema.

Idag vaknade bella upp med feber :/ efter en dos med panodil så släppte hennes ont i pannan som hon kallar det :) hon har varit igång sen dess medans hennes pappa ännu har runt 39-40 grader i feber :/ så länge damen är pigg vid middagstid så åker vi iväg en sväng rilö risön för att få      lite middag samt slippa sjukstugan;)

Idag har jag tvättat sängkläder plus två maskiner vädrat ut alla sängkläder och bäddat rent. Dammsugit så nu är det dags att skura lite och sen sminka sig :) medans bella målar med vattenfärg :) 

Ajja glad påsk på er alla 💗

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0