Söndag

Jaha det går ännu inte att ladda upp bilder är det barar jag som har det problemet? Det är så tråkigt att bloggs utan bild..

I Alla fall söndag idag micke har stigit upp tidigt och skottst snö och just nu är han och hjälper emmelie och Dennis på starren och sen ska vi åka till seskarö på syrrans 7 års kalas :) 

Jag och bella städar och tvättar här hemma och plockar till lite huset är alltid upp och ned känns det som :/

Nå väl ska leta upp varför jag inte kan ladda upp bilder nu. Puss



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Anne-Lie!

Råkade hitta din blogg när jag snokade runt, kände att fan; nog kan jag ju skriva hej, så känner jag mig inte så snokig, haha :)

Hörrö jävlar vad kul du o jag brukade ha när det begav sig! (fjortisar som vi var)

Kul att se att du har familj och verkar leva livet som det ska levas. Vilken fin liten dotter du har! Avis.. Önskar dig och dina all lycka! (hälsa bruuschan din, gammgubben min)

Mvh/ Emilia Rova

2015-02-03 @ 20:36:17
Postat av: Emilia

Update; herreguuuud, Björn har ju barn! (såg inlägget) Fan vad nice! Kul o höra!

(tyck nu int att jag är creepy, fick bara nå infall att jag sku skriva tjena)

/E

2015-02-03 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0