solig måndag

Idag var det morgon tidigt och sen efter frukosten gick vi ut och solade och lekte kenny  kom förbi på kaffe och sen bothnia byggarna på lunch :) vid tolv åkte  vi på stan med kusin Emma och Maria för att kolla in återvinningens rea och på  chili samt åt  lunch på sibylla  sen hem och lägga bella och jag själv somnade micke slutade vid fyra och i samma veva så  gick strömmen i kommunen som tur var skulle vi grilla så  det blev kyckling och sallad till middag :) mums även en cider slog jag till med då jag snart har semester :) efter middagen kom emmelie och familjen på kaffe och bus och ny sitter jag och låter bella frisera mig 😂 härli g dag 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0