Spring tur

Barnet kom hem och eftet middagen gav vi oss ut på en promenad tur och bella och micke cyklade :) eftet en kort vända med fel kläder och skor och en kort löpning av mig var vi hemma och jag bytte om för att springa min vanliga runda de gick jätte bra jag var lite död av och till och gick 500m och sen sprang jag åh såå skönt det var bella satt och skrek heja heja från cykeln hihi 😂 well för att ha sovit till ett drack några cider igår så tror jag att på tisdag orkar jag mycket mera 😘


Efter springturen så gick vi på promenad med silver och bella cyklade sen gick vi in och duscha och nu har precis gumman somnat för natten :) trevlig söndag på er 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0