Tjena 2016


Nu jävlar ska jag bli bra på att uppdatera igen... Det får vara mitt nyårs löfte! Jag har ju haft denna sida i 10år nu så jag kan ju inte ge upp precis !

Ajja det här med träningen gick ju så där inför resan. men 100 sit ups ska jag nog få ihop ! Fast jag betalar ju självklart månadsvis på min lådsas/tankemässiga aktivitet .. haha!

Sett nya beck i kväll gundvall ja han ******* säger inget mer men den var bra men dålig men ändå bra... Helt okej helt enkelt :)

Förändringens tiden jag är tok sugen på att kapa av håret typ mega mycket alldeles för mycket så jag nästan blir grabbig eller affärsmässig sen dra en permanent på det så behöver jag endast tvätta håret... Fast ska jag ha kort (nu talar vi hak linje) så behöver jag bli blond men jag lovade mig själv att inte bli blond igen på ett tag då jag gjorde det orange.. Ja herre detta med hår är så jobbigt! Några förslag ?

Nu ska jag skrolla igenom lajkat eller någon annan onödigt rolig bild sida och sen däcka.

Puss o goo 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0