helg

Så då passerade denna helg. 

Fredag slutade jag 18 de blev middag och sen bus med grannarna 😀 vid 21 däckade bella och jag och micke gjorde det ockaå..eller vad jag kommer ihåg 😂😂

Lördag så åkte Micke till luleå på bil utställning :) och vi brudar passade på att sola hela dagen lång eller först städade vi huset. Sen njöt vi ute fram till 16.30 då det blev grill middag , tårta och lite annat gott. Super braa dag.

Söndag blev det sovmorgon frukost på sängen fast vi bytte till vardagsrummet sen solning och ute bus micke klippte gräset och fixade vår uteplats.

Vid två kom mamma och kurt förbi på tårtkalas och sen vid tre gasade vi till seskarö för middag mer tårta och surr.

Vid sju gasade vi till happis och köpte en ny dammsugare då jag råkades häva sönder våran bella fick ett tjur anfall så hon skulle ha frost dockor ( fast hon har likadana ) efter 15m skrik accepterade hon ett nej... Jisses de är rart med barn 😂😂

Väl hemma bkev de kvälls mat sängen och film för oss 😀bra helg 😍😍

 
Fredag lunch dejt med pappa och Jocke.
Läppstift på fredag.
Lördags bubbel

Maskar bellas nya vänner....
Denna min heter #jag vill ha dom här nu. Dumma ni.. Jag vill ha dom nu. Trotts. Ni är sååå orättvisa. Jag får ju oftas allt jag pekar på.. Hahaha hon blev dock lugn då jag sa jag filmar och skickar till din dagisfröken 😂 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0