lång helg

Vi har gjort mycket och ändå lite denna helg :)
Vi började torsdagen med krattning , bella är pigg trots vattkoppor så ute har hon kunnat vara :) vad gjorde vi mera? Kommer inte ihåg jag har blivit tok dagvild då jag har varit hemma i en vecka😂
Fredag var jag iaf och bytte olja i bilen käkade lunch med pappa och sen tillagade grill middag och för att skryta gjorde jag allt själv förutom att starta grillen sånt är farligt men grilla det gjorde jag som en gud 👌👌 sen blev det surr och film och så klart greys 😘😘


Igår var vi och kika lite i lägenheterna fixade här hemma myste och såg på Shrek💕💕 och sen blev det grillmiddag och lite vin på det. Jag stupade i säng just vid halv två rätt såå trött imorse då bella vaknade kl sju😂 

och idag har vi myst ja ungefär det varit i lägenheten och fixat det sista gasat lite merca haft danne på besök ätit go middag och sen avrundat kvällen med kurragömma och efter b somnade har vi sett på the huntsmen 👌😊 

B är inte helt frisk ännu nästan alla skorpor är intorkade men inte ännu alla så i morgon drar vi en dag till hemma det som är synd är att så få har haft vattkoppor och ja det är inte alltid så skoj att leka med mamma så bella längtar som ett tok efter dagis och sina kompisar 😍😘 mammas tjej😍😍😍 tur vi har danne som är förbi👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0