Solig måndag

Idag var det dö hett ute extra skönt att vara hemma. Bella fick lite röda prickar igår som sedan utartade sig till vattkoppor inte så oväntat då det har gått på dagis och några vänner:) så idag blev det vabb.. Under natten har dom blivit fler så just nu har hon 16st i ansiktet jag hoppas att det inte blir i ögonen... Sen är resten av kroppen prickig lätt över 30st har hon hittills och det kommer mera.. Lill gumman 😘 dom börja klia nu mot kvällen så får se hur natten blir. I morgon ska bella vabba med mormor då både jag och micke behöver vara och jobba , resten av veckan lär det bli vabb för mig jag räknar inte med att dom hinner försvinna på den närmsts tiden. Tur är hon kry i alla fall så av och till har vi varit ute idag och när b har myst inne så har jag pressat 😍 

Sen har jag krattat lite haft empan på besök och gjort bananpannkaka mums ! Och köpt 8kg lego wiho så nu är vi i byggar branchen vi har roat oss med att färg sorters allt mi vet anfall med färg och byggt :)

Nu ska jag susa 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0