week

I tisdags blev det jobb jag drog iväg en lång dag och fick mycket gjort 👍👌 Hemma byggde vi sen lego.. Jag har drömt om lego hela veckan skramlet då man letar en bit hihi.

Sen blev det huvudstupa i säng.


Igår onsdag så väckte bella mig igenom att krypa ned under mitt täcke :) vi myste på rengjorde akvariumet tvättade och vikte tvätt. Jag strukturerade och gick igenom och byggde ihop allt gammalt lego som hon har. Jag fick mig 20 minuter i solen 😍 och sen på kvällen krattade jag lite och b lekte i sandlådan. Micke jobbade kväll så han var hemma efter sju i samma veva skar bella upp foten tror aldirg hon hse grinat så mycket... Inget farligt sår men jisses så hon skrek. Sen blev det film efter b hade somnat och jag brände av 3 avsnitt sv greys 👍

Denna blomma blommar som aldrig förr jag fick den för 1.5år sedan och jag vet inte hur jag har lyckats hålla den i liv ?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0