Söndag 11/2

Torkat renkött till frukost mums när man bor i en lägenhet i Svenssons paradiset i mae pim så får man även tag i wasa hårdbröd och svensk mjukost ostbågar maraboue ja typ allt.
Affären här nere ägs av en svensk 😃
 
Till alla hjärtans dag önskar jag Coca Cola och ostbågar 😍
 
Nå men renkött fick vi av pappa. 
 
Efter frullen åkte vi till ao khai beach bella fångade en gigantisk krabba där jag förstår inte alls hur hon vågar 🙄🤔
 
Lunch på en restaurang på stranden och sen njöt vi några timmar i solen. 
Vi avslutade dagen i takpoolen igår var det mer folk där än bara vi så vi var 5st där 😆
 
Härligt. Ställe! 
 
Middag blev på buffalo Bill och jag avslutade dagen med en stenhård nacke rygg massage satan vad ont det gjorde men efter smärtan blir det bättre jag härdade ut det värsta då min rygg är totalt sne och det. Hon frågade flera flera gånger om det gör ont men det gick att härda ut :)
Jag bokstavlig däckade då jag kom upp på rummet svepte en halv liter vatten och somnade sen. 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0