Helgen

Sådär ja på fredag slutade jag ca 18 jag gasade hem mwd cykeln och sen kastade vi i oss lite middag och gasade sen ut till stugan👌

Härligt på lördag blev det sovmorgon🙏🙏 och sedan strand häng på campingen, vid lunch körde vi hem till stugan grillade lite korv hade kenny på besök och solade :) middag och bastubad på kvällen..

Söndag - vid lunch gasade vi hem.. Klippte häcken hemma😞😚 jisses så jobbigt hade pappa på besök och middags dejt och solning så klart :) ja det var väl våran helg 😍😍

Bella sålde på loppis på fredag👌💸

Semester 2016

Jaha då bloggandet är sämst i vanlig ordning så kommer här ett axplock på bilder vad vi har roat oss med under semestern 👌

Hade moster meya på sleep over 👌
Varit på dop i luleå❤
Letat solen.. O c h fiskat
Fest för min mormor❤
Hittat solen och solat i stugan 💛
Solat hemma och badat
Plundrat jordgubbar 👍👍
Njutit💛💛❤
varit på tivoli
Myst❤
Vattnat jordgubbarna o regnet 😂😂😂

H&M

Sista jeansen är från kids and teens :) bella fick sig lite nytt för någon vecka sen 👌👌

Tivoli

I fredags var det soligt och fint så jag och bella packade oss in i bilen oxh drog till happis  först nödvändig shopping på ikea och sen lite krims på rusta efter det mötte vi upp Jenny och kusin Lucas för att gå på tivoli det blev två timmar med karuseller och sen fick vi gasa till k.ruta för inköp av em grill till stugan.. Grillen var stor men mini cooper var större 😂😂 hemma 17.30 blev det grillat mums !

Väntar på jenny
Selfie kungen....

Äntligen soligt

Åh nu har det äntligen blivit sol. I måndags roade vi oss på sjukhuset för att få utskrivet hostmedicin och sen klippte jag gräset Jisses tungt att klippa allt gräs 👍

Igår så blev det en rejäl pressar dag vi åt frukost utomhus bella ville gärna äta ute i solen 👌 och sen solade jag hela dagen bella badade och lekte inomhus. Sen snickrade vi lite :)

Idag har vi ännu en dag ätit ute i solen och självklart solat badat och myst ! Det började mulna igen lite så våran båt tur blev inställd :/ det är tydligen åska i risön men i kalix har det hållr sig någorlunda fint, men snart blir det nog oväder :)

Nu ska jag påbörja lite middag ☀☀

Dop i luleå

I lördags åkte vi till luleå för dop. Kyrkan var gigantisk och bella var frälst så klart våran kyrk tjej 😍 sen blev det en massa go fika och en sväng ut på storheden. Himmelen öppnade sig så vi blev dyngsura haha.
Sen gasade vi in på roady och åt lite middag 😄 mums !

Semester

Ja väder gudarna hörde att jag gick på semester i fredags kl 18.. Det blev regn regn och åter regn hela helgen. Sen drog dom till med lite åska måndag och tisdag och idag har det regnat fram till nu och nu börjar jag skymta en blå himmel :) well hello 😍😍

Prognosen i måndags var regn i 14 dagar framåt och min semester varar i 14 dagar ! :/ jag hoppas verkligen på bättre väder !!

Direkt det sprack upp sprang bella ut för att leka ❤