Men vad du än kallar det så är det sommarn snart.

Ja idag har man fått veta att jag hade Vg engelska nationella provet, vet inte vilken del det var jo hör och skriv grejjen dära, inte berättelsen men den har jag iaf g på och muntliga oxå, så jag ligger mellan Vg och G. Är fan i mig nöjd trodde aldirg att jag skulle få Godkänt ens, så då är man nöjd.. Hehe och på svenskan har jag Vg oxå på Läsförståelsen oxå fast det har jag redan skrivt. Men nu ska man väl bara hoppas på att man får Ig matten egentligen inte Ig men jag kan inte skriva typ g lr vg eller nått för då blir man bara besviken på sig själv och det är inte kul att vara det, för man ska inte ha för höga krav, så jag hoppas på Ig fast vill ju så klart ha Godkänt eller mera. Ja men låt mig vara jyr jag vet att jag är det så..

-----

Måste nog ringa hem snart eller jag är hemma men inte hemma dära jag ska vara haha kanske inte så många som förstår men är hos min mor men ska vara hos min far ska ringa och säga att jag inte ska käka så måste göra det nu då så att dom inte tror att jag ska göra det oxå gör dom mat och allt, dels så har jag inte ens sagt att jag inte kommer hem itid, fast tror inte att dom bryr sig speciellt mkt men ändå.
Så ja men nu ska jag gå och prata med min mamma..

-----

•Man ska inte spå om framtiden.
•Man ska leva i nuet.

Min mamma's Ord.

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0