To much.

yes it is..
Men men idag har jag ätit som ett as vet inte vad det är med mig alltså ojojoj.
Först frukost sen lunch sen åt jag en maräng tråta på skolan okej den var inte så jätte god smakade för mkt Ägg men ändå den dög för att vara gjrod av oss.
Men men sen kom jag hem One tree hill så klart Oj åt mat då oxå, sen så såg jag på Os Suck tkr inte om sådant då värkar man ju vara så dålig if you know what i mean?
Ja iaf sen for jag och gymma med min moder, så ägigt bäst jag var.
Ja i morron blire väl skolan sen tv  Sista avsnittet på säsong 2 i One tree hill den nya börjar på söndag har nog nämnt det några x antal gng men det skiter jag i för det är bäst. ska sluta se så mkt på Tv när den nya säsongen börjar för då e det bara en dag  i veckan osv. Men men annars så ska jag då till backen i helgen ska börja vara dära allt mera nu ska vara på onsdagar oxå bara hem vid åtta och se på Oc men det kommer säkert fungera bra det hära nu.
Min fader kommer hem i morgon lr om det är på fredag tror det är i morron Saknar han fan Haha  känslor hära. Ja annars hm vad händer Musik just nu och väntar på OC annars är det inte mkt ska se om någon är social på msn annars så ändrar jag kp lr någonting ..
Take care.

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0