Where do you go when you're lonely?

Ja det är den stora frågan..
Oh ja sista avsnittet idag ojoj längtar vet redan vad som ska hända men ändå.
Sitter hos min pappa och väntar på att dom ska komma dom är typ 30 min hemifrån nu .
Jaja man får väl erkänna att man har saknat dom hmm känslor.
Ja iaf idag hm vad har hänt inte alls någonting intressant har kollat på skor har inte hitta några fina lr jo men jag vet inte om jag vill ha några . Får se om jag vill ha Björn borg skorna. Hm undra undra.
Ja men annars Blir det One tree hill nu ojojoj kul kul.
Håller på att bli sjuk oxå inte bra ska inte få förstöra min helg ska till backen ju.

I'll follow you

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0