Magen vrider sig

•Suck jag måste sluta äta mat detta går ju inte mera min mage vrider sig tredubbelt för att jag har ätit för mycket, Nog för att det har varit gott. Man ska inte klaga.
I morgon ska jag försöka få med mamma på en spring tur innan hon far till Luleå och jag far ? vart!?
Ja men i alla fall ska till stugan På söndag kväll, Akta skönt ändå Ligga och glassa i solen i frevis har ni vägarna förbi så Ring eller nått, stannar nog dära till Onsdag. :) "Ja mitt nummer hittar du på eniro om du inte har det orkar ej skriva ut det" Yeeah Men nu ska jag ta och gå upp på rummet och Klaga på mitt magont och lyssna på musik . :)

Peache Out  cutie pie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0