Utmaningen

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

.. Så här är mina "sanningar":

1. Nu tror ni så klat att ni ska få alla smaskiga detaljer om mig , men nej tyvärr det blir bara tråkiga saker.
Okej ettan då, jag har dålig syn jag menar riktigt dålig syn, jag ser kanppt någonting utan linser, kanske inte alla vet det men så är det. -5.0 och - 4.25 och 0 är perfekt syn, . haha så kan det gå.

2. Förra vintern såg jag minst två eller tre filmer i veckan plus 2-4t v serier som jag aldrig missade, då kan folk förstå hur mycket jag satt vid tv'n. jag blev galen om jag inte kunde få se oc eller one tree hill nog för att det är så ännu men tv'n kontrolerar inte mitt liv lika mycket nu mera.

3.Jag får ångest varje gång jag äter godis chips oftas mat också, en viss anoreksia betende, men jag vet inte i alla fall så fort jag har satt i mig godis ångrar jag mig stort och vill träna träna. blä , jag kollar hur många kalorier varje mat produkt med innehållsförtekning har. och sen räknar jag ut hur många kalorier det är i tillexempler ett mjölkpaket, flingor smör, pålägg. mm. SJUK betende jag vet men det uppkom för ett tag sen och jag kan inte sluta.

4.Jag är född i morjärv och har bott i morjärv i 6 år, så jag är inte en fullständig kalixbo, nej nej och jag har flyttat nio gånger tror jag att det är, och jag lär flytta en hel del gånger till. Mina föräldrar är skilda och jag bor varannan vecka.

5. Jag blir fruktansvärt less på folk som bara klagar klagar klagar utan att göra någonting åt det dom klagar på. jag blir less på mig själv när jag klagar jag blir fruktansvärt sur på folk som säger dumma saker om andra . nog för att det inte alltid har varit så, men nu för tiden är det så och jag blir sur som bara den när man säger något nedlåtande om andra folk, jag kan göra det själv jag vet, men jag har bättrat mig till över 60% på den fronten nu för tiden. så sluta snacka skit och låt alla vara som dom själv vill eller vill inte vara. och döm ingen du inte känner.

6.Dagens sista sanning, Jag har haft över 50% frånvara på idrotten i 8an och jag bättrade mig aldrig men jag fick ändå godkänt för att man lärare visste hur jag jobbade. och jag gick ut nian med 6icke godkända betyg. vilket restrerade i 105poäng. och inte ver jag så olycklig´.

Så nu vet ni allt nu ska jag utmana.

Lisa Larsson, Amanda Hendriksson, Daniel Pesu, ELIN HANSSON PALO "OCH DU SKA SKRIVA" , Helena Darehed. :) så Bring it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0