En hel helgs festande + Stugmys

Efter allt slit sitter jag här nu..

Slit och slit kanske man inte ska kalla det men en hel helg i luleå plus två dagar i stugan. Har äntligen tagig mig till datorn för att blogga lite, men jag tänker inte dra ut en hel resumé om vad jag har haft för mig, Lite privat liv kan man ju också få ha..

Smått och gott så har jag varit med flickorna, FESTAT, mysigt, shoppat , sovit, ätit hotellfrukost, träffat en massa folk. mm
För mig finns inte en ända minneslucka och inga spruckna ben eller någonting, jag och alla andra har bara glidit med glans. Jag har haft en hel tokig helg och fruktansvärt rolig.. Tack alla som var med



Sen har jag också varit till stugan, skönt att få koppla av men jag var lite smått skeptisk till att följa med till början pappa och dom praktiskt taget drog med mig. men tur var väl det man har äntligen fått känna på lite svensk sommar, det har varit mycket skönt!! Och i dag är det bara två veckor kvar tills jag far, so long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0