Kris =Flint!

Usch vad mitt hår är hemskt, ska färga det idag ! Funderar på att klippa av mig hela skiten.
Haha nog för att det inte skulle vara så snyggt :( men i alla fall.

Jag har inte så mycket att göra ska på gymmet sen någon gång och jag måste måste plugga engelska och göra bort dom där 60 st glosorna!

Jag är sur på mig själv när jag inte for till Luleå igår men det går över ska fara dit här någon annan dag, måste ju köpa julklappar! Ett mycket svårt beslut är vad man ska ge åt alla jag har ingen fantasi, men jag och Daniel ska i alla fall gå ihop och köpa så det blir ju mycket lättare då! :)

Är i alla fall ledig idag och jag har en massa saker jag ska hinna med men jag lär ju bli passiv och inte  göra att skit ja det ser vi ju!!

Får hon frågade också
om hon fick suga min k*k!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0