12/7

Torsdag är det i dag.. jag har inte gjort så mycket hittills jag har stigit upp klockan sex och sedan börjar jobba klockan sju, skalat 120ägg och nej det är inte så jobbigt. :) pratat om framtiden och jobbat, det har varit en rätt så lugn dag :) Sköönt!

Nu väntar jag på elin som ska komma hit. Plus att jag lyssnar på NRJ dom spelar bäst musik :)
Jag ska bestämma mig innan klockan sex om jag ska ha spinning dojsen eller inte, jag behöver ju dom så jag förstår inte varför jag tvekar. :S haha det är för att jag är snål nog för att jag har köpt kläder åt mig och min pojke i går, så snål är jag nog inte.. Sak samma jag får ju lön snart:) Jajja Nu ska jag gå och räkna in mina timmar till mitt förra jobb.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0