Och den efterlängtade

...Helgen närmar sig med stor steg eller för mig blev det helg idag klockan 14.00, eller njjaa jag ska jobba på Lördag men annars blev det helg..
Skönt väder är det ju ute också, och dom som känner mig vet ju då att jag har pressat alla timmar jag har hunnit med, känner mig lite smått brunare men inte är det nå överdrivet.. Funderar på hur brun jag egentligen kommer att vara efter Spain ; ) Lite brun kanske. och det är inte länge kvar heller, och ja jag inser att jag i nästan varje inlägg skriver om resan men det är bara för att jag är så taggad..

Plus att go gumman Elin fyller ju snart år, så då ska vi ha en födelsedagsfest åt lill gumman, -okej det är jag som är liten, men Emilia och Caroline är Yngre än mig ;) tro det eller ej.. Jaja funderrixar på vad man ska hitta på åt 17 åringen ? Hm en bil?`- eh nej skulle inte våga släppa hon på vägen, haha
Jag ska inte skriva vad jag tänker köpa
- för att jag har inte kommit på det ännu!

Till helgen, Yes I will do something whit my Homies, and then I gonne do that!

I have totally forgott to tell you about that, jag fick Godkänt  i alla ämnen ,
- som jag har fått betyg i.. Det har jag aldrig varit med om förut. men men.
S
å nöjd är jag då fick vg i nått ämne också : )

Cy / Anne-
Lie

Kommentarer
Postat av: Elin

Joo, köp en bil och man vägar visst släppa mig ut på vägarna ;b

2007-07-06 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0