Fredag den första juni

Skönt nu är det bara 12 dagar kvar till lov "för min del" det är rätt så jäkla skönt och soler skiner:) helt perfekt, ska strax skynda mig in i duschen väntar på elin vi ska ner på kalix mässan och glo lite. Ska leta efter några foppa tofflor fejk eller riktiga några till bra pris i alla fall:) köpta mig ett par tofflor igår i alla fall på team sportia sköna är dom:) Ska till mamma ikväll och bara loda på ska kanske vara med elin och emma men jag vet inte, i morgon är det luleå crusing tror inte jag ska fara eller ja min pojkvän dissar ju mig så lite kinkig på han är jag just nu, men jag får se kanske hittar på någonting annat.

Ialla fall borde jag duscha nu för
elin borde vara här vilket sekund som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0