Jag har fått min lön och målat naglarna gröna

Yes idag är en bra dag jag har fått min lön det dåliga med denna dag är att lönen redan är spendera, jag slösade upp den på tisdag. haha nog för att jag bara har fått en dags lön men i alla fall det är ju mer en 0kr. haha;) Plus att jag har målat mina nagalar super snyggt grönt. härlig färg.

En tråkigare sak är att anne-lie ska vara utan sin pojke tills på söndag, hmm tråkigt att inte kunna pussas och myssssa! Men jag klarar mig ska ju till stugan med sälkten och ha det skoj och vila upp sig , jag har full arbetsvecka nästa vecka det är lite jobbigt men det går väl.. ;) ikväll ska jag glo på bring it on all or nothing, har sett den flera flera gånger men den är bäst! :D

Jaja jag ska gå och packa upp mina saker nu och sen bege mig mot sänge och glo på film.. :)

Jag har kommit fram till att vi tejer till "våra killar" som nu är i finland vi ska ju också fara på mission dit dom inte får veta någonting om vad vi gör eller var vi är. Haha ja man kan ju alltid hoppas att vi gör det. jaja nu ska jag snooka runt ;)

Ha en trevlig midsommar för det ska då jag ha :D:D

Kommentarer
Postat av: Saandra

jag håller verkligen med dig Anne-lie , styr du upp de ? ;)

2007-06-21 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0