Många tankar små

ja det kan man undra vart sjutton är solen ? jag vill ha varmt nu nu nu.

Har inte ens skrivit att vi har ju bokat resan till spanien, vi far den 20/8-07 och kommer hem den 29/8-07:) Skönt och det är inte länge kvar heller:D plus att jag och älsklingen firar ett års dag den 19:) Älskar dig daniel.

MM vad ska jag göra nu då? jo gå till mamma fara och handal och sen brumma ut med mormor och morfar till stugan, blir där i någon dag.. Hoppas på bra väder i morgon så man kan sooola jag behöver solens energi jag är trött och pist , mycket beror på min super gulliga pms men i alla fall jag måste få sol ska kika på smhi om dom har lovet bra väder, ja 18 grader i alla fall, hoppas på en strålande stor sol också:)

Igår

Var jag med gumman, spelade lite luft gitarr på golvet och sjung, haha inte den snyggaste synen på en mig men i alla fall hade skoj. prövade min drink mix elin dissade dum som hon var men jag tyckte att den var rätt så skaplig.. :)

Sen vet jag inte vad mer vi gjorde såg på film och bra var. kul att få vara med elin en hel kväll;) Puss på dig..

Jaja nu vet jag inte vad jag ska skriva, ska fortsätta kolla på ikea vad jag ska köpa till mitt rum.. :)



Töntar på väg till LK förra året ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0