Snart helg

Hej alla min trogna fans"stavas det så?", nu ska jag ta och skriva några rader i alla fall.

Idag denna kära torsdag har min mor fyllt år som är en stor höjdpunkt i mitt liv, okej kanske inte, men hon blir ju äldre och man blir inte gladare när man blir äldre efter ca 25 har jag kommit fram till, så jag får reta henne lite att hon blir tant. ; )

och min söta pojkvän är inte bara söt han är underbar också och jag älskar han över allt annat, så världens bästa människa blir utan tvekan min pojkvän som finns här för mig i alla väder och kläder. Jag älskar dig jätte högt på denna jord.<3 Du är min Daniel och jag tänker behålla dig för alltid  helt UTAN TVEKAN!

Sen så har jag också hunnit med denna ur snabba skoter utbildning som tar ca 100år för farbrodern att ens komma till saken han ska säga :S jobbigt är det men hoppas jag klarar provet och uppkörningen, dom två objekten är spikade den 1 april så ,kortet kommer kanske den 4April =) Så kanske ändå följer med familjen till fjällen ? ja det blir ett senare problem..

Och inte har jag hunnit plugga engelska heller:/ ska rådfråga med anita om jag får göra det på måndag så blir min söndag studie dag. :) tror hon går med på det. måste välja idag också vad jag vill gå nästa år , kommer ta länge för jag har ingen som helst aning om vad jag vill gå . : /  Jaja måste packa nu , ska äta på hotellet i morgon muma.

/Anne-Lie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0