Massa saker på gång

Jag har många bollar i luften just nu känns det som :)

Idag har jag försovit mig vilket inte var skoj att börja dagen i stor stress jag hade ställt klockan på 18.15 istället för 08.15 så jag vaknade fem minuter i nio och hade mindre än en timme på mig till jag började och skulle hinna duscha kroppen och promenera till skolan. Och jag kan inte heller gå fort för att jag inte ska anstränga mig för mycket så det blev stressigt. Smink på 6min och håret såg ut som faaan men jag hann med gröt och smörgås sen fick pappa plocka upp mig efter vägen.

Idag har vi jobbat med uf, gjort affärsidé och börjat skissa mer på namnet och det här kommer bli bra:)
Snart kommer prov ex ut så man kan visa vad vi gör;)

Handels tvåan ska också ta över Skolans cafeteria så det är också igång nu för mig så det kommer stjäla en del av min tid men jag klagar inte tycker att det är kul att göra något som är bra och få planera hur man själv vill ha det.

Måste höra när nästa klassrådsmöte är så jag kan gå på det har ju inte blivit informerad om dom förra så där har jag inte infunnit mig. Men det måste jag ändra på nu då:)

En massa roliga saker men som ändå gör en stressad måste hinna på läkar besök i morgon och sen jobba mer med uf och ändå börja fixa mina träningspass ska ändra lite på dom så det blir mer effektivit nu när jag kan börja nästan helt igen.

Men nu blir det en stor mugg kaffe och lite pluggning samt Las vegas:)
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0