Början på helg!

Sjutton det blir ingen middag på hotellet eftersom att det var fullbokat vilket ellen kan ha en del i: ) haha och så ska vi ut i alla fall i kväll mest troligt på kina. men jag skulle just boka av bodypumpen, men det går ju inte man ska göra det två timmar innan passet börjar så jag får lösa det på annat sätt :)

Ihelgen blir det jobb för min del, vilket jag inte klagar på för kalix har varit värre nere ett tag så nu händer det någonting i alla fall för mig:)
hoppas på en kul helg med mycket skratt och myckte sålt! :D

Och vårat uf företag /förslag är bara bra bra bra! mycket nöjd med det vi har kommit på hittills.
hoppas att vi kommer att få sålt mycket!:D

Men nu ska anne-lie bada och sen ta på sig ute kläder ;) Have a nice day !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0