Idag har jag gjort/tänkt

Sovit på en lektion i skolan, haft en kille i min säng, tänt på att köpa en bil, fått en gåva, tänkt på att köpa nya träningsskor, tänkt på att köpa ett par till tränings byxor, tänkt på att köpa en ny väska, tänkt på att köpa en svart väst, gått ute i regnet utan att klaga och utan att tigga skjuts, blivit blöt om fötterna, tänkt på att tvätta alla mina kläder rena som smutsiga, tänkt på att åtminstone tvätta mina kläder som är i tvätt korgen, tittat på tv, pratat skit i telefon, varit och tränat, ätit fisk, ätit bara sallad till lunch, sparat ett nummer,  fått smuts på mina nya byxor, skrattat, sovit hemma i två timmar, slutat tidigt, pratat med någon som har varit på ikea och klagat över att inte jag också var där. and it´s more !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0